bye belog :(
February 5, 2011 | 0 loner (s)
eyh , lupe . FB too . T.T
besok berangkat balik ke mahad . ni pun dah ponteng satu hari besok . tapi takpe . reason sbb tak datang skola , ' tiket habis :DD' . wa mahu bilang ke cg nawi . hope tak kene bedal . kalau tak , birat la betis aku yg putih lagi suci nih . haha .
see you next time :DD bubye .

'Cause I'm looking much better.