FOLLOW | DASHBOARD.
Why Is Love So Hard To Find ENTRIES PROFILE STUFFS
Hari Makan Sedunia
March 17, 2012 | 0 loner (s)

Antara bendalah paling penting and for me antara time paling best dalam hidup adalah MAKAN (:


Breakfast

Nasi lemak made from tangan Mak. Memang puas hati la makan harini. Yela kan, budak dah nak balik asrama. Kena la special sikit. Memang cukup lemak la (: Mana nak jumpa nasi lemak camni kat luar. Takde takde takde -.-'      *sori gamba tade ^^


Lunch

Tak makan nasi sebab dah makan nasi lemak pagi tadi. Pagi pagi dah makan berat berat. So, lunch kitorang Mak goreng pisang plus makan aiskrim potong.


Dinner


Petang tuh kitorang gotong royong menyiapkan makanan Nasi Kerabu <3.
Kena ramai tolong sebab banyak mende kene buat.

Malam tuh lenjan perabih ikut nafsu serakah la cite dia. Memang cukup rasa, memikat hati :3
2 kali tambah kot aku makan. Kat kedai mao RM20 aku sorang Hehe *Ini ada gambar untuk korang ^^

Ini wa punya (;


Perhatian kepada sesiapa yang perutnya kosong dan lapar. Dilarang melihat gambar ini. Thank You (:


Kira aku puas hati la even tak dapat celebrate birthday kat rumah. Harini ganti kepada 19Mac <3 

Berdasarkan sijil lahir aku, 19Mac 7.33 p.m aku dilahirkan. So, lagi dua hari umur aku dah jadi 17. And it's mean SPM pun dah makin dekat.

Do pray for me TY

Bye bye belog (:






OLD | NEW